Love is Calling Kapitel 8

Efter att ha varit borta i 5 minuter kom de tillbaka.
-Du får flytta ihop om du nu vill det,sa de och log.
Jag blev så glad så det ända jag fick ut var ett
-JAAA!
Mamma,pappa skrattade.
-Oj förlåt,sa jag.
Eric hjälpte mig att packa allt jag skulle ha med.
-Behöver du verkligen allt de här, skrattade Eric och bar ner min ena väska.
Jag skrattade bara.
Vi ställde ner väskorna i hallen.
Jag har aldrig varit i helsingborg men jag har alltid velat åka dit, det verkar så fint nere i skåne.
________________________________________________________________________________________________________________

Det var ganska sent.
Jag och Eric satt och tog roliga bilder på oss i mitt rum.
Jag var så trygg med Eric.
Jag tog upp min ipad och gick in på aftonbladet för att se om det hade hänt något i världen.
Jag fick en chock.
Det var en stor bild på mig och Eric när vi kysstes i bilen igår.
Eric såg att det hade hänt något så han satte sig brevid mig och tittade på skärmen.
Han värkade bli lika chockad som jag.
Det var en stor rubrik där det stog:
"ERIC SAADE MED NY FLICKVÄN!"
Eric tog bort ipaden från mitt knä och tittade i mina ögon och sa.
-Förlåt för det här, men dom skulle fått reda på det för eller senare.
-Det är inte du som ska säga förlå,t och du har någ rätt.
Alla kommer hata mig nu sa jag och tittade ner.
-Nej Moa, vissa kommer kanske hata och vissa älska men det får du lära dig.
Så är det ju för mig också.
Jag log mot honom och kysste han mjuka läppar.
Eric har rätt jag måste lära mig det.
Men vad ska jag säga till Bella.
Hon kommer någ vara väldigt arg för att jag inte sakt något.
-Nu är det mat, ropade mamma från köket.
-Vi kommer snart,ropade jag tillbaka.
Eric tog min han och vi gick ner till köket där mamma och pappa hade dukat upp.
*
Eric och jag gick in på toan och bostade tänderna.
Jag vet inte varför men jag har alltid undrat hur Eric ser ut när han bostar sina tänder.
Jag skrattde till lite för mig själv.
När Eric var klar gick han in på mitt rum.
Jag fixade till mig lite.
Jag tog på mig mitt svarta nattlinne och gick in till Eric.
Jag blev chockare en när jag såg bilden på mig och Eric.
Hans mage var så himla snygg, hela han var så himla snygg.
Eric skrattade och jag märkte att jag någ såg väldigt rolig ut som står där och glor på han.
Min säng var ganska liten, den är igentligen bara gjort för en men Eric ville sova med mig och det hade jag inget imot!
Vi kysstes och sedan somnade vi.
*
Jag vaknade av att någon hållde om mig hårt, lite för hårt.
Jag försökte ta mig ur Eric grepp men det gick inte så bra.
Istället vände jag mig mot honom.
Han sov så sött så jag ville inte väcka honom.
Istället pussade jag honom på pannan och försökte somna om men det gick inte.
Jag tittade på klockan som hängde över dörren, klockan var halv tolv.
Vi skulle åka vid ett så jag bestämmde mig för att väcka Eric.
Men det var inte så lätt så jag kicklade honom och då flög ´han upp hur sängen.
Jag kunde inte hålla mig för skratt det såg så roligt ut...

Så då var kapitel 8 klart, inte så bra jag vet men det kommer bli bättre :) KOMMENTERA är ni snälla <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

JÄTTEBRA! Jag skrattade när jag läste den sista meningen, haha x) MER!

2012-01-05 @ 18:19:46
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej bloggen är jätte bra och söt men jag några

Tips till dig när du skriver:

1. När du har skrivit kapitlet läs igenom den innan du lägger upp kapitlet på bloggen då blir det inte så många stav fel.

2. Spara kapitlet

3. Och jag vill gärna ha en bild till varje kapitelt

4. Tänk på att nog istället för någ!!!!!

Hälsningar

Anna

2012-01-05 @ 19:51:56
Postat av: Malin

Jättebra blogg

2012-01-05 @ 19:53:07
Postat av: Maria

Jättebra blogg :)

2012-01-05 @ 19:53:48
Postat av: Saga och Felicia

Jättebra!!<3

2012-01-05 @ 19:55:04
URL: http://fellanochsaggesfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej alva och cata jag har precis starta en ny blogg men jag behöber lite tips på vad de kan handla om

2012-01-05 @ 20:02:46
Postat av: Anonym

Jag älskar denna blogg

2012-01-05 @ 20:05:48
Postat av: Catarina

Hej du kan skriva lite om när du var på en eric konsert. Det gjorde vi. Tack för att du kommenterade.

2012-01-05 @ 20:07:54
URL: http://ericsaadelovestotries.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack för hjälpen

2012-01-05 @ 20:49:05
Postat av: a.l.v.a.n

Cata det var en signering :)

2012-01-05 @ 23:05:41
URL: http://ericsaadelovestories.blogg.se/
Postat av: Catarina

Skit samma :) lite dumt att de som inte gillar bloggen kommenterar massa skit:/

2012-01-06 @ 00:42:41
URL: http://ericsaadelovestories.blogg.se/
Postat av: a.l.v.a.n

jag bryr mig inte :D

2012-01-06 @ 10:52:04
URL: http://ericsaadelovestories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0